online bakkerbroodambachtelijke bakker / warme bakkerbanketbakker / patisseriebroodbakkerbanketsnacksbroodjestaartwebshopgebakmeergranenbroodroggebroodvolkorenbroodwit broodmuffinsbelegde broodjeslunchontbijtlunchroomlunchcafebrood en banketchocolateriebakkerbakkerijijscafébrooddagchocolaterie noirrijstevlaai met slagroomontbijtpakketbananensoestaartenbezorgingcadeaubonafhaalbakkerijen & patisserieënchocolaMehr zeigen
(Tot nu toe geen beoordelingen)
Openingstijden
Maandag
08:00
–
17:30
Dinsdag
08:00
–
17:30
Woensdag
08:00
–
17:30
Donderdag
08:00
–
17:30
Vrijdag
08:00
–
17:30
Zaterdag
07:30
–
16:00
Zondag
08:00
–
14:00
Beschrijving van Bakkerij Voncken - Gulpen
Wij zijn Bakkerij Voncken, dé ambachtelijke bakker van Zuid-Limburg, award-winning en al sinds 1907 een gevestigde naam in de regio. Bij Bakkerij Voncken heeft iedereen passie voor zijn vak. Onze klanten helpen we met aandacht en kwaliteitsproducten. Wij zijn een groeiend en innovatief bedrijf met 23 winkels en een webshop; een echt familiebedrijf met korte lijntjes. Bij ons hebben service en passie de hoogste prioriteit en willen wij altijd de beste zijn. Ons motto is niet voor niks ‘Passie maakt het verschil’.
Van toen tot nu…
In 1907 richtte Karel Voncken een bakkerij aan de Sittarderweg op. Nu, 4 generaties later bakt Voncken brood en banket voor Heerlen en omstreken. Frans en Piroschka Voncken leiden het bedrijf vanaf 1993. Het bedrijf is gegroeid door investeringen in bakkerij, verkooppunten en automatisering. Van een eenmanszaak met 4 personeelsleden tot een modern geleide onderneming met 23 filialen en 230 medewerkers. Met uitgebreide leveringen aan derden.
De onderneming voldoet aan de hoge eisen voor de Voedsel Waren Autoriteit (VWA) opgelegd in zake HACCP. Dit houdt in dat de bakkerij en filialen onverwacht worden gecontroleerd op hygiëne en kwaliteit.
Alle bedrijfsauto’s zijn voorzien van hypermoderne koelinstallaties. Om aan het 3e kanaal zowel de vereiste kwaliteit als ook op de gewenste tijden te kunnen leveren.
Service heeft de hoogste prioriteit, dit blijkt o.a. uit de tweede prijs die Frans in 1999 in ontvangst mocht nemen voor de meest “service gerichte onderneming”.
Waardering voor klantentrouw toont men door het hanteren van een eigen “klantenpuntsysteem” in de filialen. Klanten kunnen zo automatisch sparen voor diverse producten.
Bakkerij Voncken werkt 7 dagen per week om op flexibele wijze aan de eisen van haar klanten voor zowel kwaliteit, service en logistiek te voldoen.